Hvis du har råd til at miste adgangen til nye kunder – og råd til at miste dem, du har, er denne artikel ikke for dig. Men hvem har egentlig råd til det? Sagen er, at på trods af alskens moderne teknologi, nem tilgang til medier etc., er det stadig den virksomhed, der på flest fronter yder den bedste service, der vinder. Men hvordan kan du sikre dig, at det er dig, der vinder, når det gælder kunderetention og indhentning af nye kunder?
Modtag opkald – besvar dem – hold dine aftaler
Internet eller ej: Folk vil have adgang til at komme i kontakt pr. telefon, og sådan er det bare! En professionel telefonservice er meget vigtig – også i dag.Og med det begreb menes den type telefonservice som Blumensaadt leverer.
Hvis man af forskellige årsager ikke har mulighed for at bemande sin firmatelefon i normal åbningstid, er der mange, der tyr til at viderestille til en telefonsvarer, hvilket da bestemt er bedre end blot at lade den ringe ud. Men rigtigt mange mennesker er ikke begejstrede for at efterlade en besked – ikke af generthed men simpelthen fordi, det efterlader dem i et vakuum: Hvordan skal du vide, hvornår din besked bliver aflyttet – og om der så bliver taget affære?
Fleksibilitet
Det er uendeligt meget bedre enten at have en ansat på kontoret, der kan passe telefonen eller hyre et bureau, der tilbyder telefonpasning som beskrevet her: Hvad indeholder telefonpasning og sådan noget som live chat?
Den slags receptionsservice – som det også kaldes – er en udgift, der tjenes hjem mange gange i form af gladere kunder og flere nye kunder!
I forhold til det at trimme sin virksomhed så lean som muligt, er det også markant smartere at outsource sin reception og telefonpasning – hvilket blandt andet betyder, at du ikke skal tænke på hverken sygefravær, barsel og andet snavs, der ellers rider især mindre arbejdsgivere som en mare.
En anden ting, der er værd at outsource for mindre erhvervsdrivende, er bogholderiet. Ofte ordnes den slags om aftenen, hvilket betyder, at det kniber med at få holdt fri – og det er ikke sundt for hverken krop, sjæl eller forretning.
God fornøjelse med at vinde slaget om kunderne!
Seneste kommentarer